تغییر ساعت کاری جمع آوری زباله‌های سطح شهر در ایام ماه مبارک رمضان

تغییر ساعت کاری جمع آوری زباله‌های سطح شهر در ایام ماه مبارک رمضان


 

✔️ به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری میرآباد ، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و ابراز قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان و همشهـریان عـزیز، مسئـول واحد خـدمات شهـری از تغییر ساعت کاری نیروهای خدماتی در جمـع آوری زباله های محلات سطـح شهـر خبـر داد

✔️ با عنایت به فـرارسیدن ماه مبارک رمضان جمـع آوری زباله های شهـری  سطح محلات شهـر تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت 5 صبح بعد از سحری  انجام می گردد.

 ✔️ با بیان اینکه همکاری و مشارکت شهـروندان در اجرای این طرح سهم بسزایی را خواهد داشت از شهـروندان محتـرم استدعا داریم قبل از زمان  تعیین شده جمع آوری زباله های محلات بعد از نماز صبح ، شهروندان عزیز می توانند زباله های خود را با استفاده از کیسه زباله در راس ساعت مقرر در باکس ها و مخازن زباله و یا جلوی منازل قرار داده تا توسط نیروهای خدماتی جمع آوری گردند . 
✔️ همچنین از کلیه مغازه داران و میوه فروشان محترم نیز درخواست میگردد قبل از بستن مغازه های خود ، زباله‌ها را جلوی درب مغاره یا در جای مناسب بگذارند تا قسمت واحد خدماتی به راحتی بتوانند نسبت به جمع آوری آن اقدام کنند. که خود این امر کمک بسزایی در نظافت هر چه بهتر محلات و خیابان‌های سطح شهر می کند.

این پست را به اشتراک بگذارید